lång helg med städning, flytt och kompisar

hejhej.

denna helgen har jag ju typ inte kunnat blogga, detta beror på att vi har flyttat med pappa.
hela dagen igår var jag med och städade den gamla lägenheten, det tog lång tid men blev jätte bra, efter det åkte jag med mormor hem, vi åkte in till avenyn för att kolla på den årliga cotegen (orkar inte förklara vad det är för er som inte vet)
det blev väldigt sent, så när vi kom hem kollade jag lite på tv och sen gick jag och sov :)

idag vaknade jag super tidigt, vill inte ens berätta när :s
sen vid 13.30 tiden var jag i torslanda hallen för att kolla på linneas gympa uppvisning (turndagen, åh.. kommer ihåg när jag var med på det)



och just nu sitter jag hemma i pappas nya lägenhet, vi flyttade alltså från tuve till länsmansgården, och det känns väldigt bra.
jag har varit duktig och kopplat in internet, så jag kan alltså blogga när jag är hos pappa om jag orkar ta med mig datorn :)


ja, detta blev ett ganska kångt inlägg, vet inte ens om någon orkar läsa allt? ;)



och imorogn startar jag en frågestund, och jag vill ha minst 5 personer som kommenterar frågor, annars svarar jag inte på någon, inte kul med lite frågor :/


men nu får ni ha en fortsätt bra söndag.
P U S S !



MIN ZIPERALL KOMMER INOM 11 DAGAR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback