prao


yes, idag var jag på prao.
jag och emma skulle praoa på snäckebergets skola, men vi fick inte vara i samma klass, så hon är i en etta och jag en tvåa/trea, det gick väl bra och alla små barn ville leka :/
hahaha !
ska ju dit imorgon med och då ska dom typ till sillvik och ha utelektion???
aja, man får väl följa med och vara så snäll man kan, det är ju bara två dagar, hoppas jag är inte är allt för trött när jag kommer hem :)

och för en stund sen kom jag hem från match, jag spelade inte men kollade ändå på :) hjuvik vann mot lundby med 3-0 , gött ! ;)

men nu ska jag gå och packa lite saker tills imorgon, men vi hörs!
P U S S !


Kommentarer
Postat av: lina

du verkar inte helnöjd med din prao. ;)

2011-05-11 @ 18:09:36
URL: http://watchtv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback