stressig kväll :s


aa fan, det har varit en stressig kväll.
efter skolan började det med att jag, ebba och några till hjälpte till med ett litet problem, eller problem och problem, det var lite skumt och så iallfall, men skit i det nu.

efter träningen som slutade 19.30 var det bara att åka hem och duscha/äta, sen börja packa till stockholm imon, och nu ska jag göra matte.

aa, jag åker till stockholm imorgon efter lunch, ska nämligen vara tärna på ett bröllop, gaah läskigt :s
men kul.
så detta blir nog sista inlägget innan helgen om jag inte skriver imorgon på morgonen, men jag kommer tillbaka efter helgen med massa roliga bilder, hoppas jag på.
när jag är där ska jag även åka till gröna lund, bara måste åka fritt fall TILT en gång till, så grymt rolig! :)
haha!

men vi hörs om inte före på söndag/måndag :D
ha en bra helg, puss.!

vill även önska hjuvik lycka till på haik-dagen, kan inte vara med buuh! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback