svar på frågestunden!


nu ska jag svara på alla frågor från frågestunden :) 

Frida

1. Vad är de bästa som har hänt dig? :)
hmm.... jag vet faktiskt inte ;)  

2. Hur många bloggar har du haft?
oj, det är ganska många, har bytt väldigt mycket för att jag inte har varit nöjd med namnen, men kanske åtta? :p 

3. Vad är din favoritmat?
gillar mycket, men typ lax & potatis ;)
 
4. Vad är de jobbigaste med att vara allergisk mot pollen?
ALLT ! 

Lina

1.På din förra blogg skrev jag 20 frågor, men minns dom inte. Har du läst dom frågorna? ;)
ja jag har läst dom, men jag minns dom inte heller...

2. När kan vi ha vår fotorunda.
när som helst

3, vad har du på dig idag?
just idag har jag på mig jeans, linne och en tröja :)

4. Kan du skriva mer om foto o mode.
om du vill så ...

5. Kan du lägga upp lite foto tips?
kan jag väl, men jag är inte bra på foto :s

evelina ♥

1. sötaste killen i klassen? ;)
fabian ;)

2. hur länge har du bloggat? :D
hmm.... ganska länge nu, kommer inte ihåg exakt :)

3. tycker du det är kul att blogga eller gör du det bara för att dom flesta andra gör det? <3
jag älskar att blogga :D

4. om du inte får välja fotboll vad skulle du välja då?
inget, fotboll är allt !

5. bästa kompis/kompisar? (a'
väldigt många ;)

6. bästa killkompis? <3
typ ludde och fabbe :D

7. har du någon kille, i såna fall vad heter han? :D
nja ;)
 
8. Har du haft någon blogg tillsammans med en kompis någon gång?
haha ja :P

9. har du någonsin funderat på att göra en ny blogg igen? (L)
nej, inte än, är nöjd med den jag har nu :)

10. om du vann 10 000 kronor, vad skulle du göra då?
haha, jag har ingen aning faktiskt ;)

11. Om du inte har kille, är du på G med någon annars? <3
hehe, typ :) <3

caroline

din högsta dröm ?
ähmn.... bli känd, eller något ??? hehe.

snyggaste kändisen både tjej och kille?
kille: TAYLOR LAUTNER, tjej: tror jag selena gomez eller miley cyrus ;)

om du vann en miljon vad skulle du göra då ?
ja du ? jag har ingen aning...

bästa köp?
någonsin???

om en kille som du tycker är snygg kommer fram till dig på stan och frågar oh, het du är ska vi ses ???
vad säger du då, hahahahhaha !
hahahha, även om jag hade tyckt han var snygg, så hade jag nog mest skrattat och typ inte sagt något, vad ska man säga liskom ???

vem skulle du vilja vara för en dag?
det skulle nog vara någon känd person eller någon som har ett coolt liv, inte helt normalt...

bästa fotbollspelaren ?
shit :s det finns mååånga bra !

bäst i ditt fotbollslag?
det kan jag inte säga

favorit rätt?
lax & potatis ;)

favorit färg?
ROSA!
 
bästa bloggen både känd o kompis ?
av kompisar kan jag inte välja någon som är bäst :) och det finns väldigt många bra käna, men en som typ alla känner till och som är bra är ju fokis ;) 

stina

-vilka sporter har du gått i, och vilka går du i?
jag har gått i balett, gympa, handboll & innebndy, men jag går bara i fotboll.

- vilken är din absoluta favoritsemester med din familj?
det är helt klart första gången jag var i egypten 2008 :)

- vilken artist/artister gillar du och lyssnar på?'
inga speicella, om det kommer en bra låt som jag gillar bryr jag mig inte så mycket om vem som sjunger.

matilda^^

Vad är viktigast för dig !?:P.
viktigast för mig är helt klart min familj och mina vänner ;D

elin

favorit blogg?
kan inte säga en ;)

bästa klädaffären?
new yorker, gina & bik bok typ

favorit färg?
rosa :D

blondin eller brunnet?
båda är snyggt 

emelie koch

favorit klädesplagg?
hehe, jag tror det är ett linne :)

5 favoritbloggar?
kan inte säga fem ;)

det bästa med att blogga?
att det är kul, och man har något att göra.

vad är en snygg kille för dig?
en snygging ;)

vad är en äkta vän för dig?
någon som alltid finns för en vad som än händer, och någon man kan lita på till 100% 

Maja

*favorit blogg?
kan inte säga en

*vad är de du har för kamera?
sony a290

*favorit affär?
new yorker, gina & bik bok skulle jag säga

*bästa vän?
har riktigt många bästa vänner :D



hoppas det är okej svar, om ni undrar något så är det bara att kommentera :)
P U S S !


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för bra svar sötis! :D

2011-05-07 @ 14:36:33
URL: http://fridaalderblom.blogg.se/
Postat av: caroline

tycker att du ska skriva ett nytt svar på favorit kompis bloggar ? ;)

men annars mycke bra svar :D <3

2011-05-07 @ 21:18:38
URL: http://waasenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback