15 saker du kanske inte visste om mig

image description


1. Jag blir ganska lätt svartsjuk.
2. När jag verkligen vill ha något kämpar jag för det tills jag får det.
3. Jag har en liten dröm om att bli modell.
4. Jag älskar fotboll.
5. Det är bara tre av mina vänner jag kan lita på till hundra procent.
6. Detta året har jag haft mycket skador.
7. Jag har höga krav på mig själv.
8. Jag börjar tröttna på vissa personer sjukt mycket nu.
9. Jag är rädd för tandläkaren, får panik innan jag ska dit.
10. Jag börjar tro att en person inte är så bra vän som jag alltid har trott.
11. Jag är kär ♥
12. Jag har precis börjat på en ny skola
13. Jag älskar att få söta sms av killar.
14. Jag älskar att shoppa
15. Om 3 veckor åker jag till Thailand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback