22e november

tjosan!
har varit en ganska spännande dag idag för min del, jag har nämligen bytt skola, så det var första dagen idag, alla som går där är mina kompisar så jag kände mig trygg men var såklart ändå lite nervös i början, men allt gick bra och nu känns det great ! :)

jag, moa och elin stannade kvar i torslandahallen efter gympan, hade nämligen träming 17.00, så vi hann inte hem.
och vet ni vad som har hänt???
jo, vi satt där i cafeet helt normalt och bara snackade, så kände jag att jag fick lite ont i ryggen och typ höftbenet men tänkte inte så mycket på det, men sen blev det bara värre och värre, så jag kunde knappt gå eller böja mig framåt och det blev bara värre och värre hela tiden :((
så när tränarna kom bad vi dom titta på det, och dom trodde att det var höftbenet som typ hade vridit sig eller flyttat på sig lite :s
så sjukt läksigt, så pappa hämtade mig och nu har jag tagit något smärtstillande :/

det gör fortfarande ganska ont och jag kan inte gå så jätte bra :/ 

men hoppas iallfall att det är bra med er.
puss ! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback