28e november

hejhej!
vill först bara säga att det kanske kommer upp en ny tillfällig design i slutet av kvällen :) det gillar vi eftersom jag har börjat tröttna på min andra.

iallafall så har dagen varit helt okej, på hälsan åkte vi in till lundby och bowlade med klassen, mycket roligare än vad jag trodde det skulle bli och jag var bättre än vad jag trodde (y)
efter det åkte jag bara hem och nu känner jag mig inte alls bra, har lite feber och galet jobbig hosta :( men jag måste verkligen till skolan imon ändå (om jag inte mår ännu sämre)

vet inte riktigt vad jag ska göra nu, är alldeles för trött för att plugga så jag kanske börjar med ett collage, som kommer upp senare eller imorgon.! :)

ha en bra kväll, puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback