inte så bra :(




var ju på axessakuten förut med mormor, hon hämtade mig direkt efter skolan så ringde vi dit, då sa dom att det var jätte mycket kö så vi skulle komma lite senare, men när vi kom dit fick vi ändå sitta där i mer än en timme :/
iallafall så fick jag träffa en jätte bra läkaren, han kände och tryckte på min rygg/höft och ja :/ han sa att jag hade fått en muskelinflamation, fuck !!! så jag fick inte träna på några veckor.
men eftersom jag åker bort till thailand om 3 veckor och sen inte kommer hem fören vid nyår så kommer jag inte kunna börja träna fören i januari !!???
det är bara inte sant....

så just nu är jag riktigt ledsen och arg, och vet ni vad han sa mer? jo, jag får inte ens gå till skolan imorgon, eller får och får, men han sa att det var bra att stanna hemma en dag :/
men det gör inte så mycket eftersom vi ändå har hälsodag så det blir inga vanliga lektioner, och jag får bara inte missa några lektioner nu eftersom jag måste jobba ikapp jätte mycket.

så imorgon kommer jag speandera tiden hemma, ska plugga riktigt mycket !
puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback