kvällen igår

hade verkligen en jätte rolig kväll igår! roligaste på länge faktiskt ;)
började med att jag gick hem till linnea vid 6-tiden, då kom även frida och carro, vi drog ner till san remo och åt pizza, skrattade och hade det bara allmänt kul !
efter det åkte jag hem och hämtade min packning och sen direkt till linnea igen, hos henne hade vi egentligen tänkt att kolla på film, men vi struntade i det och bestämde att vi bara skulle ligga i sängen och snacka, haha!
och så grymt kul hade vi ! herregud va vi skrattade.
lungt bästa kvällen på länge ! älskar er.

sen somnade vi runt tre, och skulle upp väldigt tidigt idag. men jag var faktiskt inte ens trött (y)
PUSS !



bilder från www.waasenius.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Frida

omeeeeeeen lägg av :(

2011-11-01 @ 23:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback