nytt


I dom två senaste inläggen har jag ju skrivit att jag fått med mig lite nya saker hem.
åkte först in med mamma till stan i lördags där vi samtidigt träffade våra sysslingar från stockholm som var här nere i göteborg, riktgt mysigt för jag träffar nästan aldrig dom.
iallafall så när vi satt och fikade sa mamma att hon bara skulle gå iväg snabbt och göra en sak, och vet ni, sen är hon kom tillbaka kom hon med en sak till mig, en skinnjacka från jofama by kenza ! omg, har velat ha denna jackan hela hösten! mamma sa att hon visste att jag har velat ha den, men att en del av den skulle vara min födelsedagspresent och jag skulle själv få bestäma om jag ville behålla den, självklart !
är så himla nöjd och sjukt glad :)


dock blev bilden väldigt suddig, men blixten krånglade så jag fick inte till någon bra bild, kan ta en bättre någon gång i veckan.


och idag skulle mamma in till frölunda torg för att kolla på några skor, så jag hängde med och fick med mig två saker.
riktigt nöjd med dom också.




1. en halsduk/sjal från accent
2. jeans från cubus

vad tycker ni? något ni gillade mer eller mindre?


(den som var närmast med att ha rätt var caroline, så HÄR får du en liten länkning)
puss!


Kommentarer
Postat av: caroline

fan va fusk då !



men klicka dig in på min blogg och se om det var just du som vann veckans blogg tävlingen!

2011-11-28 @ 13:06:01
URL: http://waasenius.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback