28e oktober 2011-sjuk


bjuder..


hejsan ! mår bättre nu än vad jag gjorde imorse, så det går framåt.
dagen har ändå varit okej, har mest legat vid tv:n och försökt äta men nej... det har fan inte funkat, ända jag har ätit är en macka, en banan och lite nadlar :/
är egentligen hungrig men har ingen matlust så.

ikväll ska jag hem till mormor för att sova där, ska bara vila och försöka bli så frisk som möjligt, och hoppas på att må hyfsat bra imorgon, och sen vara frisk på söndag, vill nämligen till stan då !

men nu ska jag packa till i helgen, så ha en bra fredagskväll !
PUSS

Kommentarer
Postat av: Elin

Du får krya på dig!:) och hoppas att vi ses snart;)<3

2011-10-28 @ 18:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback