29e oktober 2011

tjosan !
hoppas ni har haft en bra lördag, det har jag!
jag och mormor åkte in till frölunda torg för att äta lunch på mitt favorit ställe men även för att titta runt lite, försökte hitta lite saker till min syster och det fick jag med mig :) men även två saker till mig (Y) dom visar jag er imorgon.
vi åkte hem ganska tidigt för jag var riktigt trött, och sen dess har jag bara slappat i soffan, kommer bli en lun kväll!

och förresten, är det verkligen halloween ikväll ? ;o
enligt mig är det nämligen inte det, även fast det är lördag och det brukar vara på helgen men hallå?? det är ju bara den 29e, det ska ju vara den 31a oktober ;)
haha!

ha en bra lördagskväll, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback