30e oktober 2011


åh linnea, jag saknar dig för varje dag som går! det är dig jag täffar minst av alla ju :( men det var härligt att få se dig idag en stund och imorgon kommer det bli grymt ! du är en underbar vän ♥

go'kväll !
har både varit en bra och dålig dag idag, började med att jag och mormor åkte till kungsmässan, men efter ett tag när vi gick där kändes det som jag skulle svimma, blev helt vitt/suddigt framför mig och det kändes som jag skulle ramla ihop när som helst, sjukt läskigt ;o så vi åkte hem.
direkt när vi kom hem somna jag och sov ett tag innan mamma kom in och väckte mig, hon sa att det var jätte stressigt för vi skulle iväg på något kalas.... ?
efter det träffade jag några vänner på ica och snackade lite med dom, så härligt !

nu ska fixa lite saker nu och sen ska jag inte sova för sent, för jag ska ställa klockan imorgon och åka till en vän innan det är träning. :)

enjoy höstlov nu!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Linnnea

Åh älskar och saknar dig!

Men det blir grymt ikväll:)

2011-10-31 @ 13:40:26
URL: http://Forslerochperssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback