crawford cup

lite bilder från crawford cup 2010










snart är det ju äntligeeeen dax för crawford cup igen !
jag älskar allt med den cupen, såklart att få spela men sen även att få åka dit och kolla när andra man känner spelar, det kommer jag göra ganska ofta nästa vecka!

förra året när vi spelade hade vi hela 3 lag med och för mitt gick det inte så bra, var verkligen skit sur då, men detta året har vi bara 2 med och hoppas på att jag blir nöjd med allt .
vi kommer spela på fredag och då hoppas jag att många kommer och kollar :)
puss!


Kommentarer
Postat av: elin persson

ååh, så taggad! vi ska vinna :D <3

2011-10-28 @ 22:19:21
URL: http://forslerochperssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback