dagen

go'kväll ! (eller vad man ska säga)

jag och mamma åkte in till nordstan för att ta en fika på mitt favotitcafe ! det var ganska mycket folk där eftersom att det tydligen var en modevisning där. och den skulle börja 10 minuter efter att vi kom. perfekt ?
så vi satte oss och kollade på den, och samtidigt fick man två gratis modetidningar. awesome!

efter det började vi kolla runt lite och det kändes ganska bra men efter ett tag fick jag panik, jag vet inte vad som hände men jag började må jätte illa och det kändes som jag skulle svimma :s
så vi åkte hem och jag la mig bara och på soffan och sov en liten stund.

nu känns det lite bättre och vi sitter och kollar på en film som går på tv, men ska alldeles strax gå och sova. vet inte riktigt om jag ska på träningen imorgon, men om så är det ju bra att ha sovit en stund i natt.

sov gott, så uppdaterar jag mer imorgon. puss !
(hoppas på ny deisgn snart)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback