det tråkiga


ja, som ni såg så skrev jag ju igår att jag skulle berätta en lite tråkig sak idag, och jag skrev att det inte var något allvarligt eller liknande, men för mig var det bara lite tråkigt.

det är ju såhär att jag, mamma och hanna ska åka iväg med några kompisar till egypten över julen, men nu har det blivit massa krångel med planet och standen vi ska till osv. det är så att kanske 50 personer har bokat en resa till stället vi ska till, och på planet går det in ca 200. så dom kanske ska ställa in den turen (flyget) :(
isåfall så har våra vänner kollat på en annan resa till en annan stad, den resan var mycket dyrare och det var lite krångel. Vi har iallfall bokat dit också ifall dom nu skulle ställa in, men vi har inte betalat än så jag vet inte alls om det blir någonting :/
eftesom att jag var i egypten över julen 2008 och 2009, och efter det blev jag helt förälskad och det var det ända jag vill göra. 2010, älltså förra julen åkte vi inte, och nu var jag veeeerkligen sugen på det igen , men som sagt var, vi får se... hoppas på det bästa.

men ja, det var bara det, puss !




2008




2009

Kommentarer
Postat av: lina

fytusan vad söt den sista bilden var!

2011-09-07 @ 20:12:38
URL: http://watchtv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback