jag vann ;o

heeello :)
shit, kom precis hem och då såg jag att statestiken var awesome, och inte nog med det MÅNGA KOMMENTARER.
och sen visade det sig att jag hade vunnit dagens blogg hos www.vadfanskajaghete.blogg.se , hon har ca 6000-7000 läsare per dag ! awesome eller vad?

HOPPAS ATT NI STANNAR ! hade gjort mig sååå glad !



denna dagen har varit toppen bra, inte nog med att jag vann så har jag, mamma och hanna precis kommit hem från modelhouse :)
alltså att man blir fixad och sen fotad av sånna som jobbar med det :) det var svinkul och jag tog ca 120 bilder, och blev faktiskt nöjd. några av dom kommer nog visas.
helt fantastisk dag!

nu ska jag packa lite saker inför morgondagen. ska nämligen till liseberg med massa goa människor !
ha det gött and stay tuned !
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback