trött

Hej !
har precis kollat klart på bonde söker fru, och nu har jag inte så mycket att göra, ska väl kolla lite bloggar och sen ska jag inte lägga mig för sent, det är verkligen ett krig med mig själv att komma upp på morgonen :/
imorgon slutar vi 15.10, men har en slapp dag med slappa lektioner, eller iallfall sista som är i två timmar, slöjd ;)
efter det blir det bara att åka hem och plugga.
och jag måste bara säga att mitt öga är helt cp, det kliar och skaver lika mycket som när jag har allergi på våren, så det verkar som jag är allergisk mot något mer, men vi får la åka och kolla om det inte blir bättre inom några dagar, men jag hoppas verkligen inte att det är något.
men sov så gott, så uppdaterar jag mer imorgon. puss !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback