vädret??

hej allihoppa !
ser ni hur vilket väder det är egentligen ? ;o helt sjukt ! träningen var väl okej, men efter uppvärmningen, efter ca 10 minuer började det småregna lite, och var typ halv storm så mycket det blåste, och sen började det verkligen ös regna. Det regnade på tvären och piskade i ansiktet ;o JOBBIGT men jag fick ändå rill bra spel o allt, så det var gött ! :)
för min gör det inget alls med sånt här väder, jag gillar det faktiskt, hade det bara åskat och blixtrat hade det varit helt perfekt !

efter så var det bara hem och hoppa in i en varm dusch. Nu har jag precis pluggat lite och ska gå och kolla på resten av idol. vad tycker ni om idol i år?
själv tycker jag det är bra, förutom den nya juryn, gillar den inte alls, tycker det var helt perfekt som det var förut :/
och nu har jag bestämmt mig för att från och med imorgon, ska jag bli mycket bättre på att blogga, lägga upp mer bilder, outfit, kanske mode, och lite sånt ! awesome, eller hur?
så det är bara att fortsätta läsa, för det kommer bli ännu bättre ! puusss !



Kommentarer
Postat av: lina

JAAA! :D nu vill jag ha nya bilder ! <3 :)

2011-09-06 @ 21:29:57
URL: http://watchtv.blogg.se/
Postat av: frida

AAAZZZUUUUUM! :D <3333

2011-09-06 @ 22:32:34
URL: http://emelieefridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback