fuck this day


denna dagen borde egentligen inte finnas, det har nog varit den absolut värsta nånsin! har ju halsfluss och så, men det kändes helt okej imorse, dessutom var det ju då dax för min tand"operation", eller ja dom skulle öppna upp och ta fram någon tand som låg snett och allt gick bra och så men nu efter gråter jag nästan av att det gör så ont, helvete asså!
när jag kom hem förut runt 12 tiden så orkade jag inte göra någonting, men nu vaknade jag precis efter att ha sovit en stund och det känns lite bättre..   skriver mer senare, puss!!


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Jag ska också snart operera en tand, känns asnervöst. Men jag har gjort det en gång förr så jag vet att det går bra :)

2012-04-04 @ 18:42:10
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback