kväll

hej där!
jag var hos tandläkaren förut och fick värsta chocken när dom sa att dom skulle sätta in tandställning, haha vafan?! det borde man ju berätta tidigare liksom..
men iallfall så har jag bara längst in på sidan så man ser den inte alls, eller om jag ler ganska mycket ser man slutet av den precis i mungipan.... haha, iallafall så bryr jag mig inte så mycket när den inte syns, bara min jävla tand kommer ut någongång. Nu har jag sjukt ont och det är väldigt ömt så jag tror jag ska lägga mig i soffan och kolla på en film.
Efter det åkte jag och mamma in till frölunda torg där vi gick ett litet tag, fick med mig två saker hem som jag visar imorgon!
ha en bra kväll, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback