söndag

♥hej där!
dagen har varit ganska lugn, började med fotbollsträning imorse, det gick sådär för mig, jag vet inte vad som hände men plötsligt blev jag bara yr och kändes nästan som jag skulle svimma, men det gick snabbt över och sen var det bara som vanligt!
kom hem, duschade och åt och nu hade jag tänkt att sätta igång med lite skolarbete som måste göras! '

ha en fortsatt bra dag! puss.



haha måste bara visa er denna bilden! jag och mina bästa när vi hade sleepover i 2an tror jag!
mig ser ni längst till vänster i lila tröja ♥
tagen från www.forslerochperssons.devote.se !

Kommentarer
Postat av: lina

nej dör va söta! :D<3

2012-02-19 @ 17:08:51
URL: http://watchtv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback