DM

är såå sjukt glad just nu!
på gympan idag körde vi tempoboll, mycket springa och jag hade inte alls ont i mitt knä, sen började lärarna och alla snacka om dm-slutspelet imorgon, sen sa några vänner att jag gärna ville vara med eftersom det inte gjorde ont längre, och vet ni?? jag fick! iiiihhh, dock bara som reserv men bättre än inget alls.!
så imorgon går jag hem till min vän moa, ska äta frukost där så ska vi tagga riktigt ordentligt! och sen tar vi bussen bort till lundbystrand där det ska spelas.
vi kommer möta min förra skola änglagård, tycker det ska bli rikitgt roligt även fast jag kanske inte kommer få vara med!

var ju och tränade förut också, allt gick skit bra, och tränarna sa till mig att det såg riktigt bra ut även fast jag hade varit skadad så mycket, hur glad blir man inte? :)

hela dagen har varit toppen, och morgondagen ska bli ännu bättre!
pusssss!



♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Caroline

Härligt!

2012-02-01 @ 07:25:01
URL: http://waasenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback