gladiatorerna

Godmorgon mina fina!
inatt fick jag äntligen sova ut, och det var riktigt riktigt skönt! Just nu sitter jag i soffan, har precis ätit frukost och kollar på reprisen av gladiatorerna som jag missade igår.
Tycker det är riktigt roligt att det har kommit tillbaka eftersom jag älskade det när jag var liten, hade till och med en favorit: electra, någon som vet vem hon var??

Idag har jag inga planer, förutom ikväll då jag kanske ska sova över med min vän linnea, får hoppas på det!

ha en bra dag, puss !


Kommentarer
Postat av: emelie koch

Hon var min favorit med! Lägg ut vad du köpte igår älskling.

Finast

2012-01-08 @ 14:18:52
URL: http://emelielinneakoch.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback