godmorgon

godmorgon fina läsare!
idag är jag på både bra och dåligt humör. Fyller ju år idag och jag blir verkligen så sjukt glad av mina underbara vänners fina sms, betyder så mycket! men jag mår fortfarande inte helt bra, så jag stannar hemma från skolan idag också, lite tråkigt att inte få gå dit :(

ikväll tror jag att pappa, mormor och dom närmaste kommer hit, det blir inte något stort eftersom jag inte mår helt bra, men bara äta och lite så.

mamma ville inte väcka mig imorse eftersom hon tyckte jag skulle få sova ut, men när jag gick upp så stog det en liten present på bordet, en parfym! ♥ en skit go som jag hade önskat mig så jag blev verkligen super gald.
resten kommer jag få ikväll!

have a good day, puss !


Kommentarer
Postat av: elin persson

åh grattis min fina vän <3

2012-01-27 @ 15:25:15
URL: http://forslerochperssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback