believe tour tickets!

justin bieber is coming to sweden! 
ja, det vet nog alla tonårs tjejer i hela landet om. Iallfall när jag först fick reda på det så var det inte så stor grej för mig, eller jag tänkte inte så mycket på det. Men jag och min vän frida bestämde oss för att försöka få tag på biljetter när dom släpptes, vilket dom gjorde igår. och vet ni, VI FICK TAG PÅ SJUKT BRA BILJETTER!! 
ganska galet ändå, eftersom två konserter blev slutsålda på bara några minuter, HAHA, men så är det, så den 23 april blir de för oss! 
är himla glad för det, någon av er som också fick tag på biljetter? :D 
puss 
 
 

Kommentarer
Postat av: health care center

Hi there to all, how is everything, I think every one is getting more from this web site,
and your views are pleasant for new users.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback