awesome day

heeello there!
var ju hos doktorn förut, och ja det tog sin lilla tid, dom kollade någon sak i halsen och sen det vanliga med massa blodprover och skit, iallfall så hade jag allergi mot det vanliga, lite mot en del frukter och riktigt mycket mor prollen, gräs m.m! hate it.
iallfall så direkt efter det åkte jag in till stan och träffade massa kompisar, vi hade det riktigt bra och det var hur kul som helst, drog oss hemåt och då gick jag, frida och emelie till axel, och sedan kom matte också dit! hade så galet kul!

nu är jag hemma helt själv, mamma är ute och äter/bio någonstans och syrran hos någon kompis, men det är lungt för jag älskar att vara hemma själv!

ha en bra kväll! puuuusssss!



Kommentarer
Postat av: Elin Persson

Snyggiiiiing!

2012-03-11 @ 17:38:18
URL: http://forslerochperssons.devote.se
Postat av: forreperre

hade skit kul! snyyygggg lallut

2012-03-12 @ 19:41:22
URL: http://forslerochperssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback