yeah friday

heej däär!
har typ haft en grym dag idag, riktigt bra faktiskt! började ju med skola som vanligt men det var en kort dag så det var skönt, hade matte prov och det kändes sådär, riktigt svårt denna gången faktiskt...
iallafall så tog jag bussen in till stan efter det med massa kompisar, vi gick till hollywood, åt och lite sånt kul!
hade egentligen gärna varit med kompisar ikväll också men mamma ville att jag skulle komma hem och jag orkar inte tjata emot, haha.

nu messar jag med några goingar, lyssnar på musik och har det allmänt bra, kanske ska sova snart för är ganska trött men vi får se hur dte blur med det ;)

men ni får ha en bra kväll iallfall, puuuusss!


Kommentarer
Postat av: Elin Persson

Snyggis!

2012-03-17 @ 11:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback