underbart

jag bloggade ingenting igår och ändå var min statistik hög! puss på er mina fina läsare ♥

heeej! som jag skrev och som ni nog märkte bloggade jag ingenting igår, men min dag var helt awesome! efter skolan drog frida med mig hem! vi mötte några andra nere vid badet. Det var väldigt kallt men ändå skönt på något sätt, premiär doppet! efter det sprang vi upp till mig och körde vattenkrig och det var så jäkla kul! roligaste på länge.
Nu är jag hemma och det är fruktansvärt varmt idag också! så senare kanske jag sricker ner till badet igen, får hoppas på det.

senare ikväll kommer jag göra ett till inlägg men har tre saker att skriva om, därför vill jag veta om ni helst vill läsa om min resa till london (bilder), shoppingen därifrån eller när jag träffade one direction?pussss



Kommentarer
Postat av: Caroline

ALLT!!! :))

2012-05-22 @ 19:43:51
URL: http://waasenius.blogg.se/
Postat av: FridA

Allt!

2012-05-22 @ 20:12:24
Postat av: Lo

One direction

2012-05-22 @ 20:32:52
Postat av: elin persson

aaaallt! :D

2012-05-22 @ 20:49:18
URL: http://forslerochperssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback